כל בעל עסק שואף להרחיב את הפעילות, להביא עוד לקוחות ולהגדיל את העסק. מי שמצליח לעשות זאת, מגלה שלעיתים צצות ועולות בעיות מסוגים שונים אותן לא צפינו קודם לכן. עסק גדול יותר הוא עסק המעסיק יותר עובדים, יש לו הרבה יותר לקוחות ומן הסתם, גם יותר ספקים. כל אלו צריכים לתקשר ביניהם וכאן מתחילה הבעיה עליה נרצה לשים את האצבע במאמר הזה. קווי טלפון ישנים או אפילו פתרונות של מרכזיות אשר היו מקובלים עד לפני כמה שנים כבר לא מתאימים לפעילות של עסק מתרחב. הלקוחות שלכם מצפים למענה מיידי. העובדים שלכם צריכים פתרון גמיש שיהיה זמין גם מחוץ לעסק ובמקרים רבים אפילו בחו"ל. אתם בוודאי תרצו יכולת לשלוט על השיחות, לתעד אותן והכי חשוב – לא לשלם הרבה בעבורן. בשביל כל זאת ועוד תצטרכו להתקדם לשירותים של מרכזיה מתקדמת. בואו נבין מדוע ומה ניתן לקבל.
עסק מתרחב ואיתו המרכזייה
אחת המעלות הגדולות של מרכזיה מודרנית הפועלת כשירות על ענן, היא היכולת לשנות ולהתאים את מגוון השירותים לצרכים משתנים. אתם לא נדרשים כאן, כמו פעם, לבחור מספר קווים מסוים או מספר עמדות קצה. מרכזיה מודרנית תאפשר לכם להוסיף ולגרוע עמדות למשל במקרים של פתיחת סניפים של העסק או התרחבות לעיר נוספת. תוכלו ללמוד על הנושא לעומק מפי המומחים, למידע על השירות באתר וויס סנטר אשר ייתן לכם סקירה על הטכנולוגיות ועל היכולות השונות של מרכזיה משוכללת.
אתם לא חייבים לדעת בדיוק כמה סניפים יהיו לכם עוד שלוש שנים בכדי להטמיע עכשיו שירות מרכזיה משוכלל לעסק. הטכנולוגיה עובדת כך שהכל נעשה על שרתים מרוחקים, בטכנולוגית ענן, ולכם רק נותר לעבוד עם מכשור הקצה כאשר מספר המכשירים נקבע לפי הצורך בעמדות.
יתרונות ושכלולים של מרכזיה לעסק מתרחב
תיעוד ומעקב של שיחות
הזכרנו את היכולת לבצע מעקב ותיעוד של השיחות. כאשר העסק שלכם עדיין קטן, תוכלו לנהל זאת באופן אישי וישיר יותר. עסקים גדולים אשר מעסיקים עובדים רבים צריכים דרך יעילה לוודא שהשיחות עם הלקוחות נותנות להם מענה ושהעובדים מספקים את השירות באופן מקצועי ואדיב. מרכזית ענן משוכללת תעזור לכם לחזור אל אותן שיחות מתועדות ולבדוק תלונות שונות ביעילות.
תקשורת פנים ארגונית
עוד מיתרונות של מרכזיה כזאת היא היכולת להתקשר בתוך הארגון בחינם. היכולת הזו קיימת לא רק בשיחות בין עירוניות, אלא אפילו אם העסק שלכם מתפרש על פני כמה ארצות שונות. עסקים מתרחבים פעמים רבות לעבר שווקים בחו"ל ולאו דווקא בארץ. מרכזיה מתקדמת תפתור את הבעיה של עלויות שיחה גבוהות עם סניפי העסק בחו"ל.
ניתוב שיחות יעיל
לעיתים קרובות צריך לנתב שיחה אשר מגיעה לעסק. בדרך המתקדמת, עושים זאת באופן חכם המתבסס על פרמטרים שונים כמו מספר הטלפון הנכנס, השעה ביום והמחלקות הרלוונטיות בעסק שלנו. כך יוצרים חווית תקשורת זורמת וחלקה לכל לקוח המקבל ישר את מבוקשו, ממש כמו בימים שהייתם עסק קטן…
שירותי מספור – כאן מדובר על היכולת להוסיף מספרים שונים ללא כל תלות במיקום הגיאוגרפי. תוכלו להוסיף מספרים עם קידומות שונות ובכך להופיע כעסק יותר מקומי ללקוח וזאת אפילו אם אתם פועלים במיקום מרוחק ממנו. זאת ניתן לבצע אפילו ממדינה אחרת.
טיפים נוספים – מה עושים כשהעסק מתקדם?
עוד טיפ שאנחנו יכולים לתת העסק המתקדם שלכם הוא קידום אתרים. מה זה אומר? בעצם, כאשר העסק מתחיל לצבור תאוצה, כדאי שהוא יתברג בגוגל כדי שיגיע לכמה שיותר קהלים פוטנציאליים. תוכלו לעשות את זה בעצמכם, אבל זה יהיה הרבה יותר חכם ויעיל לפנות למקדם אתרים מקצועי שיידע לעשות את זה כמו שצריך.
שירותי מרכזיה מתקדמים הם הדרך שלך לקבל שירותים ויתרונות כמו של עסקים גדולים הרבה יותר מהעסק שלך. זהו שירות חיוני דווקא למי שמרחיב את העסק שלו וחושב כבר כמה צעדים הלאה, והכל תוך שמירה על עלויות נמוכות.